parseh

parseh

به جشن فریدون و نوروز جم

که شادی سترد از جهان نام غم

سال1394فرخنده باد

با این پیام نوروزی بود که سال نو شروع شد!

یه کلیپ نصفه که در آینده ای نه چندان دور شاید آپ خواهد شد

بدون صدا برداری مستقل برعکس پارسال و طولانی و پرحجم 

چه کار کنم 

ذهن مشوش نگذاشت

تقصیر آهنگ طولانی و زیبای آقای معتمدی و تعریف بقیه از آهنگ پیشواز من هم بود البته

 

کله کچل ما هم که داستان خودش و بازخورد های خودش و البته پاسخ ناشایست من!

پساپس-همانند پیشاپیش-از لوس شدن صدا و میمیک چهره خود دفاع می کنم ( شب بود .فیلمبردار خواب بود . نمی شد بلند صحبت کرد .)

دعا کنید برایم

برای من نه حداقل برای خودتان

دعا کنید تا یک کتاب خوب با یک نثر خوب بخوانم 

تا برای چند مدت هم که شده در این برگه متن ها را درست نگارش کنم نه این جوری!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی